€ 115,- *
Direct starten
Een tevreden klant levert veel voordelen op.
SoftSkills
Online Online + praktijk 8 uur
Waarom zijn tevreden klanten zo belangrijk? Wat kun je doen om ze tevreden te maken? En hoe stel je je op bij boze klanten? Klantgerichtheid heeft ook met jezelf te maken. Hoe zorg je voor jezelf, hoe verleen je service en hoe stel je grenzen.
Om klanten te hebben hoef je geen verkoper te zijn! Collega’s bijvoorbeeld, zijn je ‘interne klanten’. En de doelgroep van het bedrijf waarvoor je werkt zijn jouw externe klanten. Voor iedereen die met en voor mensen werkt dus!
Na deze training:
Softskills gaan over het toepassen van vaardigheden en kennis (de hard skills); hoe zet je ze in?
Deze online microtraining sluit je dan ook af met een toepassingsopdracht, waarop je persoonlijke feedback van de trainer krijgt.
Training met toepassingsopdracht in de praktijk, 8 uren (inclusief toepassingsopdracht) verdeeld over maximaal 30 dagen.
Voor iedere afgeronde training krijg je een MC-punt, die is gekoppeld aan een NLQF-niveau. Bij deze training is dat NLQF 2. Behaalde MC-punten wissel je in bij diplomering. Meer informatie hierover vind je via skillmenu.nl
€ 65,- *
Taal gebruik je overal, thuis, met vrienden, op school of de sportvereniging en op je werk
Office
Het gebruik van taal is telkens anders en verandert ook vaak. In je beroep communiceer je met...
* Verkooprijs is excl. 21 % btw.